27 май 2013

Как да продавате първокласна бяла козметика по време на криза?



Как да продавате първокласна бяла козметика по време на криза?
 1.Външният вид е важен Всеки човек иска да има безупречна кожа, без значение каква е икономическата ситуация. Ето защо много хора възприемат кремовете за лице не като лукс, а като ежедневна нужда. Не го забравяйте, това ще ви помогне да продавате повече премиум продукти.
2.Цената е нещо относително Клиентите искат качество на добра цена. Използвайте прости примери, за да промените гледната им точка за сумата, която дават за козметика. Попитайте ги колко струва любимия им десерт, който ядат всеки ден. Да речем – два лева. Умножете го по 30 дни и ще получите сума, по-голяма от цената на крем Time Reversing или Диамант. 3.Използвайте влиянието на приятелите на клиента ви Когато пазаруваме, всички ние се доверяваме на мнението на приятелите си повече, отколкото на рекламите. Клиентът ще е по-склонен да купи продукт, който му е препоръчан от най-добрия му приятел, отколкото, ако не е. Дори да става дума за по-скъп продукт.
4.Нещо е по-добре от нищо Възможно е да срещнете клиенти, които, въпреки всичките ви усилия, да не са заинтересовани от нашите премиум продукти. Не се отчайвайте. Орифлейм предлага широка гама продукти за всяка нужда и всеки джоб. Препоръчайте на този клиент някой от най-изгодните ни продукти. Ако той не поръча серията Диаманд, вероятно е да поръча Optimals или Pure Nature. Най-важното е, че ще направи поръчка именно от вас.
 Който иска да продава качествена козметика: безплатно записване тук:

Няма коментари:

Публикуване на коментар